Στα πλαίσια της Παιδικής Λογοτεχνίας που υλοποιήθηκε τη φετινή χρονιά, οι μαθητές και οι μαθήτριες της Α' τάξης βραβεύτηκαν με μετάλλια και το "Βραβείο Βιβλιοφάγου" από τη δασκάλα τους Ξανθούλα Κουφάκη, για τη μεγάλη τους αγάπη για τα βιβλία. Καλό καλοκαίρι!!
